Blood Lust 💜 Palette & Collection Reveal! | Jeffree Star Cosmetics

Հրապարակվել է 11 Փտր % Yթ.-ին
HEY EVERYONE! Welcome back to my channel! How are ya?? Today I'm revealing the first Jeffree Star Cosmetic collection of 2020!! Introducing the brand new BLOOD LUST eyeshadow palette and full collection! Everything is LAUNCHING on FEB. 21ST at 10AM PST / 1PM EST! Watch the entire video for swatches, packaging and the FULL tea!
⭐ WATCH the BLOOD LUST MAKEUP TUTORIAL ▷ feat. Mmmmitchell amtorrent.info/watch/1IuNl3-lqWmfhZY.html
🔮 Blood Lust Palette - 18 shades ($54.00)

💜 THE GLOSS - $18.00
Iridescent Throne
Lord Star
Sickening
Sorcery
Wizards Glass

❄️ Extreme Frost - $50.00
Choking on Ice
⭐ Mini Purple Velour Liquid Lipstick Bundle - $52.00

❤️ Fashion & Accessories -
Crown Hand Mirror - $30
Lavender and Purple Glitter Star Hand Mirror - $25
Violet and Mauve 63mm Grinder's - $20
Purple Metal Straw 4-pack - $19.99
Purple Cross Body Bag - $45
Blood Lust Bomber Jacket - $60
Blood Lust Windbreaker - $45
Purple and Lavender Crown Dad Hat's - $25
WANT MORE? ❤️ WATCH THE BLOOD SUGAR PALETTE REVEAL: amtorrent.info/watch/3IONdpx7k4WdpKI.html
WATCH THE BLUE BLOOD PALETTE REVEAL: amtorrent.info/watch/s4CmrWFudqyLiKI.html
*SHOP: www.jeffreestarcosmetics.com
+ FOLLOW MY BRAND ON Instagram: jeffreestarcosmetics
+FOLLOW ME ON IG: jeffreestar
+ SNAPCHAT: jeffreedahmer
+ TWITTER: @jeffreestar
WATCH MORE VIDEOS...................❤️
🔮 WATCH FULL FACE OF BRANDS THAT HATE ME ► bit.ly/2O6GgJi
💜 WATCH THE SHANE x JEFFREE COLLECTION REVEAL ▷ bit.ly/39oZuDS
🍔 WATCH my TACOBELL MUKBANG feat. Trisha Paytas ▷ bit.ly/2w7amYf

Մեկնաբանություններ

  • Its *v e l v e t* I can cry it's so beautiful😢

  • My Blood Lust palette is shipping from JSC it’s supposed to be here by 8:00 Wednesday! 💜😊💜😊💜 I also ordered lord star gloss, I wanted everything tho! It’s my first JS purchase and I’m so excited I’m even dreaming about it lol. Love you Jeffree 💜

  • JS doesn't ship to Malaysia, so I made by little brother, who's on holiday in the UK, find a Morphe store in London today. I got one!! Can't wait for it to arrive via two long-haul transit flights. I don't even wear makeup, and it's my first palette. Gosh, what have I done?

  • I remember in one of his videos where his subscriber wrote a comment saying after the release of blue blood we now need a whole palette just with purple like he did before with red, and blue. This shows that he listens to his fans, reads the comments And if possible would reply too! This is not the only incident. Even in the mini controversy palette we all loved THAT green shade💚 which he later added on. I love jeffree for who he is and the amount of hard work and dedication he puts into each of his palette! I stan. ✨ you go kween!!

  • This collection was meant for meeee I LOVEEEEE PURPLEEEEE.... too bad im broke :(

  • Just bought mine

  • We just gonna not talk about the asmr when he was showing everything? The jackets especially made me hella relaxed haha

  • MAKE ME BLOODYFUCKINGLUST RICH LIKE THAT! 💜🖤

  • I wish all Makeup that’s sheer would be Jeffrees definition of sheer

  • All of y'all are mentioning a green palette with a nature theme but are also forgetting Jeffree's favourite plant!!

  • 🎶 Start wearing purple, wearing purple. Start wearing purple for me now! 🎶 Was I the only person singing Gogol Bordello this whole video? 💜💜💜

  • Do you identify as a monster or just look like one?

    • sniffin glue do you identify as a troll, or just look like one?

  • I got a pallet is like so cool

  • It feels like a regal Gem and the Holograms moment.... and I'm not hating it at all 💜😍

  • When I saw that highlighter I was like:"Luxury brand who? We got Jeffree star here

  • I need this, but my bank account is -$10

  • I love u idol... 😘😘😘

  • And the star symbol looks like a penis!!!

  • make a pallet called Shade queen. and it’s just all different shady youtubers names AHH

  • JEFFREE!! i know you’ll never ever see this but bitch i love you💜 i just got your pallet today and i am so excited to try it when i get home. i hope one day when i come to america i run into you and we get to eat fast food together while baked x

  • Now that we saw the Shane series when you show us these knew pallets we can appreciate how much work went into it and we can understand the planing

  • Generous!!!!!

  • JEFFRE IS THE ONE!!!! It is so inspiring the success she has, and yet she looks so humble, I admire her success, it is so inspiring that I made my AMtorrent channel, and want to succeed in this, I would like some support and feedback, I I would like if you could comment on my videos, and if you like, give me a like and subscribe ... I likewise with you. see you guys!

  • Omg when are you going to come out with a skin care line 😩

  • Love everything, but if Jeffrey Start started selling hangers I would definitely buy them XD

  • Jeffree’s personality is everything !! 💜💜

  • I expected a purple that matched the packaging.

  • Idk about y’all but I really think Jeffree’s prices are budget friendly and honestly worth the price.

  • I got mine yesterday and honestly i was not to exited about this pallet but when I got it and opened it and played with the colors, it is sooooo much better in person! Like it’s beautiful! This video and even the photos do it no justice!

  • Holy shit im currently watching the swatches on the pallet the swatches got me thinking every color is my favorite!!!! Wtf! I need it!!!!

  • Executioner is my fav 😈💅💜💜💜

  • Purple has been my color since birth! Jeffrey reached my heart heart 💜🥴🤪

  • This palette is giving me Evil Queen vibes and I'm living for it~ 💜💀👑

  • To be fair FAVE PALET BY FAR (SORRY CANT SPELL 😂❤️)

  • I LOVE IT! My son loves to watch and follow you Jeffree and I want to get him one of these Blood Lust Palettes, being a single parent this is a lot of money and I want to make sure that I get an Authentic Jeffree Star Blood Lust Palette. Can you give me tips on what to look for? I know my son will be so excited but it will mean nothing if its not a true Jeffree Star

  • Honey! Those heels, Everything. 😍

  • I can't wait to get mine!!!! I love all of your work, you really are amazing!

  • Every purple lovers DREAAAM!!

  • Two words: fire opals. The Lalique L'oiseau De Feu earrings are.... nice. To set the purple off. L'oiseau De Feu... To hold one's eye. To take one's breath away. One perfect moment in time. Embraced. Pure bliss. 😀

  • DID ANYONE CLOCKED THE BLACK DOT IN THE BEGINNING OF THE VIDEO?

  • The Bloodlust Horror!

  • DANG JS YOU WENT FEOM THE “pink princess “ TO THE QUEEN OF PURPLE

  • This broke bitch be waiting for the restock 😭😄

  • It isn't often I fall in love with a piece of makeup especially from just looking at a review, but BITCH I am screaming. I am IN LOVEEEEEE. the velvet is EVERYTHING.

  • Will you restock?

    • bodoy euir a cartoon character? What? Lol

    • Is this the palette that Elsa uses?

  • Congratulations with your new collection! I love it and cant wait to get the palette in my mailbox 🤩

  • When is Jeffree gonna pull a nikitta new face new body who's this who's Nate

  • 😱😱 so sad..sold out on your website. Any news on when you will have more available??

  • ROSES AND RED VIOLETS ARE BLUE ILOVE VIOLETS MORE THAN BLUE♡♡♡♡

  • Mine has just arrived and omg it is beautiful

  • So pretty Jeffree omg your Gorgeous. Does that nose look a a little thinner, or is it make-up? I've seen tetorials before, but it's looking extra perky ,cute ,sleek, and strait AF.. WELL ITS A DAM NICE NOSE ANYHOW. I WANT TO PET THAT PALLET LIKE A KITTY. SO PRETTY JEFFREE OMG.

  • "I know plastic is killing the planet" (puts plastic on the pallet because idiots demanding it?) then use biodegradable alternative!

  • I bought this because the price was decent then realising I had to convert it to aud so I spent one hundred dollars. Worth it though :D

  • I love everything 😍😍😍😍 I want it all LITERALLY OH MY GOD🤯🤩

  • I love this collection it's amazing personally I love his blood pallets most and this third one is topping everything I mean this packaging this colours damn, can't get over it I'm overwhelmed.

  • I cannot believe this packaging. You are such a sexy makeup slayer. This is beyond. Talk about luxurious

  • DANG JS YOU WENT FEOM THE “pink princess “ TO THE QUEEN OF PURPLE

  • I was dying for mothafcken dark purples dark grey and fckn burgundy ahh kind of dissapointed

  • I wish it’s available in single. I’m so broke I don’t think I can ever purchase any pallet 💔. And the worst part is I’m from India , shipping will cost a lot 🍃💔💔

  • Is this the palette that Elsa uses?

    • What would be the best eyeshadow primer to use for your eyeshadows. I have hooded eyes and I ALWAYS get a hard crease of shadow built up in one spot on my lid after a f