Arizona Zervas - ROXANNE (Official Video)

Հրապարակվել է 12 Փտր % Yթ.-ին
Listen to “ROXANNE” now: ArizonaZervas.lnk.to/ROXANNE
See my first LA show ever on feb 24th at The Echo: ArizonaZervas.lnk.to/EchoAY
Follow Me:
TWITTER: Twitter.com/ArizonaZervas
INSTAGRAM: ArizonaZervas
SPOTIFY: ArizonaZervas.lnk.to/spotify
ITUNES: ArizonaZervas.lnk.to/itunes
SOUNDCLOUD: Soundcloud.com/ArizonaZervas
TIK TOK: www.tiktok.com/@arizona.zervas
WEBSITE: ArizonaZervas.Com
SNAPCHAT: ArizonaZervas
Prod Co - FREENJOY
Director - Nicholas Jandora
Story By - Arizona Zervas & Nicholas Jandora
Executive Producer - Nathan Scherrer
Producer - Jeff Kopchia
Producer/Commissioner - Saul Levitz

DP - Ben Carey
Production Designer - Spencer Graves
Editor - Nicholas Jandora
Color - Sam Gursky
VFX - JR Strickland @ Nocturnal FX
AZ Stylist - Carie Wendel
LYRICS:
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
God damn
Roxanne
Never gunna love me but it’s alright
She think i’ma asshole
She think i’m a playa
She keep running back tho
Only cause i pay up
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
Met her at a party in the hills ya
She just wanna do it for the thrill ya
Shorty drive a poodle with no top aye
But if i throw this money she gone drop
She don’t wait in lines if it’s too long
She don’t drive the whip unless the roof off
Only wanna call when the cash out
Only take the pic when her ass out
She from
Malibu
Malibu
If you don’t gotta foreign then she laugh at you
Malibu
Malibu
Spending daddy’s money with a attitude
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
God damn
Roxanne
Never gunna love me but it’s alright
She think i’ma asshole
She think i’m a playa
She keep running back tho
Only cause i pay up
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
(I just wanna have fun!)
In LA ya
Got no breaks ya
Living fast
Ricky bobby
Shake and bake ya
See the chain ya
Issa lake ya
Swipe the chase oo
Now she wanna date ya
Straight to nobu
On the coast oo
Shorty only like cocaine and whole foods
Snappin all up on the gram ass goin crazy
Now she wanna fuck me in the foreign going 80
She from
Malibu
Malibu
If you don’t gotta foreign then she laugh at you
Malibu
Malibu
Spending daddy’s money with a attitude
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
God damn
Roxanne
Never gunna love me but it’s alright
She think i’ma asshole
She think i’m a playa
She keep running back tho
Only cause i pay up
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
#ArizonaZervas #Roxanne

Մեկնաբանություններ

  • Look at his hair wtf

  • So uhhhhhhhh whats her @ ?

  • amtorrent.info/watch/p2ywlJWahYRkfYw.html

  • Not gonna lie This song ain't lit

  • Yall writing comments that everyone is surprised that he's white but I dont even see 1 comment who sayin this...

  • Only like this if you brush your teeth.

  • whos here before the video has 100m views like to show proof

  • Team France vous êtes la

  • Dwarf Mamba

  • ILOVE THIS BASSSSSSSSS

  • Melhor música de final de verão

  • 98% Of comments is he white? 1%How ugly Roxanne its The real question its What its the 1 more %?

  • Dwarf mama lol

  • Looking for that guy who posts lyrics.

  • 이 형 본인 노래가 한국에서도 인기가 많다는걸 알고있을까....?알았으면 좋겠네 ㅜ

  • tik tok?

  • Bonjour

  • How many people named Roxanne that you know who parties? I know more than 1 and that's what they do

  • 0:05 sound like IN MY FEELING (Kiki) by Drake

  • Everyone: he is white..ommgg! Me: this video looks like a pulp fiction spoof duh

  • Bruh, Roxanne is a Karen for sure.😂

  • It don't load

  • Anything viral with tik tok..

  • Holy shit, watch this video when your high. It's weirddd

  • I searched this because its trending on tiktok 👇🏼 whos with me?

  • No one noticed that Dwarf Mamba was in this?

  • Fire video

  • Those bird noises though.

  • Everyone : Everyone : He's White? Me : Fuck of

  • What’s that Roxxane real name ?

  • white

  • All the dislikes are from girls named Roxanne

  • Finally the attention he deserves

  • Am I the only one who felt I know this song before I played it

  • I know it's a weird question but... what is Roxanne's name? She's so cute in this video!

  • That's enough, guys. We get it. He's white, so what? It's obvious that y'all didn't search about him on Google before

  • I’m the hardest nigga here y’all and I’m gonna be honest just enjoy the song and have a good time 🖕🏾🍆

  • I have a colleague called Roxanne and she's almost like this

  • 2:50 did notice that Evan

  • Is this happy death day

  • Ils sont où les français la

  • Rock sand

  • Rapper more like a Jake and Roxanne is more like a Sarah.

  • Ya des français

  • *Who’s here before 10M views?*

  • *such a good music video that actually makes sense*

  • Idk but, let's try this- This is how many times he woke up ↓

  • Версия брайна тоже прикольная))

  • Who's here from The Police?

  • "Shorty only like cocaine and wholefoods" WHY IS THIS MEEE😭 Also AZ gang🤙

  • ngl i listened to arizona's old songs back early last year but this song lowkey ruined his career from now on he finna be known as roxanne guy :/

  • 🎉❤✅

  • Hi

  • Hi

  • Ming li, Ming li!!!

  • HERE before 50M guaranteed?! quote but don't quote me on that..... common courtesy!

  • I dedicate this song to my love 💔

  • Wow Dora grow up

  • Who’s here before 100 000 001 views

  • Was that Dwarf Mamba?!?! 0:42